سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری طراح قالب

برچسب‌ها
ولایت فقیه
امام خامنه ای
دانلود کلیپ ولایت
ولایت
مومن
روزه خواری
سوالات ولایت فقیه شبهات رایج ولایت فقیه شبهات ولایت فقیه پاسخ
سیاسی-سخنرانی-فیلم
شب قدر
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شعر برای آقا
شهید دستغیب و آیت الله خامنه ای عکس عکس رهبر عکس نوجوانی رهبری ک
صوتی تصویری - دانلود کلیپ های رهبری&دانلود کلیپ&حمایت از رهبری&خ
عید فطر نماز جمعه رهبر انقلاب امامت ولی امر حلول ماه شوال
ما و اسرائیل
محاکمه سران فتنه
مداحی
نمادهای ماسونی . شیطان پرستی . آرم های شیطانی . بانکهای شیطانی
هاشمی&انتخابات90&انتخابات مجلس&فتنه&رفسنجانی
هم ولایتی
دانلود کلیپ صوتی استاد پناهیان &دانلود کلیپ ولایی&جریان تحمیلگری
دیالمه&خط امام&خط رهبری&
رهبر از نگاه مردم و شخصیت ها &علی استون&شان استون&ادواردو آنیلی&
رهبر&خامنه ای&امام خامنه ای&امریکا
امام خمینی (ره),امام خامنه ای,سخنرانی
امامت و ولایت
اهانت به قرآن
اهانت به قرآن مسیح اسلام
بی حرمتی حرمت شکنی روزه خواری سبز
پاسخ به شبهات - پاسخ به شبهات ولایت فقیه
ترور دانشمندان ایرانی دشمنی آمریکا
خبرگان&رهبری&آیت الله خامنه ای&بازتاب گسترده&
خودکشی هنرمند بازیگر زن آشپز باشی افسردگی مسمومیت
آئین ولایت مداری &استاد پناهیان &دانلود سخنرانی استاد پناهیان
آقا ، رهبر ، ولایت، امام خامنه ای،ولی فقیه، ولایت مطلقه، شعر در
آیت الله خامنه ای& استاد پناهیان& امام خمینی& دانلود سخنرانی است
آیت الله خامنه ای&دانلود کلیپ&نظر مراجع درباره آقا
اثبات ولایت فقیه دانلود فایل صوتی ولایت فقیه دانلود ولایت فقیه
استاد پناهیان تضعیف ولایت فقیه دانلود کلیپ تصویری از استاد پنا
استاد پناهیان دانلود کلیپ شبهات شبهه شعار ضد ولایت فقیه ضد
استاد پناهیان&بصیرت&مطهری&
استراتژی مهار دوجانبه استراتژی ویرانگری خلاق بی ثباتی منطقه ب
ولایت . ایران هراسی
ولایت فقیه - دلایل اصل ولایت فقیه - کیهان
کلیپ موبایل, امام خمینی, دانلود کلیپ


ارشیو مطالب


امکانات


مهدویت در فرقه های انحرافی

نویسنده :

موضوع :

نظر

اعتقاد بهائیان از پیشوا : آنها اعتقاد دارند مهدی موعودی که ائمه و پیامبر بشارت داده اند ظهور کرده است ولی شیعیان حرف او را نپذیرفته اند . ولی وقتی به کتابها مراجعه می کنیم در بعضی جاها ادعا کرده من نائب امام زمان هستم و در بعضی جاها خود را پیامبر می داند و در یک مورد خود را خدا می داند . وقتی ایشان ادعای امر کردند ظرف 6 ماه 18 نفر به ایشان ایمان آوردند . و با خود 19 نفر که به همین دلیل عدد 19 را مقدس می دانند . سال را 19 ماه می دانستند .

ادامه...



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

مهدویت در شیعه

نویسنده :

موضوع :

نظر

شیعیان بر این اعتقاد هستند که منجی (مهدی(علیه السلام))، نهمین پسر امام حسین بن علی بن‌ابی‌طالب (علیه السلام) (سومین امام شیعیان) می‌باشد که حسین (علیه السلام) فرزند فاطمه (سلام الله علیها) دختر پیامبر عظیم الشان اسلام  است؛ و مهدی (علیه السلام) پسر امام حسن عسکری (علیه السلام) (امام یازدهم شیعیان)است. طبق روایتی معتبر از نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم)، مهدی (علیه السلام) هم نام وی است ، او درسال 255 هـ.ق در شهر سامره واقع در کشور عراق متولد شده و از اشخاص طویل العمر تاریخ است. شیعه بر این تاکید دارد که وی زنده است, ولی از چشم مردمان عادی به دوراست و مشیت الهی بر غیبت وی (نه عدم حضور وی) بوده است ولی این غیبت باعث حفظ جان او هم شده است.

ادامه...



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

مهدویت در یهودیت

نویسنده :

موضوع :

نظر

بشارات ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «تورات»

  در کتاب تورات که از کتب آسمانی به شمار می رود و هم اکنون در دست اهل کتاب و مورد قبول آنها است، بشارات زیادی از آمدن مهدی موعود و ظهور مصلحی جهانی در آخر الزمان آمده است که چون مضمونهای آن بشارات در قرآن کریم و احادیث قطعی و متواتر اسلامی به صورت گسترده ای وارد شده و نشان می دهد که مسأله «مهدویّت» اختصاص به اسلام ندارد، قسمتی از آن بشارات را در اینجا می آوریم، و برخی از نکات آنها را توضیح می دهیم تا موضوع تشکیل حکومت واحد جهانی، و تبدیل همه ادیان و مذاهب مختلف به یک دین و آیین مستقیم، برهمگان روشن شود. گفتنی است که چون در کتاب «عهد عتیق» (یعنی: تورات و ملحقات آن) همچون کتاب انجیل، از بازگشت و رجعت حضرت عیسی (علیه السلام)سخن به میان آمده است و این مطلب، رابطه مستقیم با ظهور حضرت مهدی(علیه السلام)دارد، نگارنده نیز در ضمن بشارات ظهور حضرت مهدی(علیه السلام)، فرازهایی از «تورات» را آورده است تا دانسته شود که قوم یهود نیز بر اساس آنچه در کتابهای مذهبی خودشان آمده است همچون مسلمانان به «رجعت» و بازگشت حضرت مسیح(علیه السلام)معتقدند. و در این باره تردید ندارند که بالاخره روزی فرا می رسد که حضرت عیسای روح الله(علیه السلام)به زمین باز می گردد و برخی از آنها را تنبیه و از برخی دیگر انتقام می گیرد، هر چند که بسیاری از آنان بر اثر آیات و معجزاتی که از حضرت مهدی(علیه السلام)و عیسای مسیح(علیه السلام)می بینند ایمان آورده و تسلیم می شوند و در برابر حق خاضع و خاشع می گردند.

اینک به قسمتی از بشاراتی که در «تورات» و ملحقات آن آمده است، توجّه فرمایید:

1-  بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در «زبور داوود»

2- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «اشعیای نبی»

3- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «بوئیل نبی»

4-  بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «زکریای نبی» 

5- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «حزقیال نبی»

 6- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «حجّی نبی»

 7- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «صفینای نبی»

 8- بشارت ظهور حضرت مهدی(علیه السلام) در کتاب «دانیال نبی»

 



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

مهدویت در ملل دیگر

نویسنده :

موضوع :

نظر

مهدی (علیه السلام) در ملل مختلف:

 

در این بخش سعی بر آن رفته است که با مختصر‌ترین عبارات گوشه‌ای از این اعتقادات در ملت‌های مختلف را بیان کنیم.

 

1- ایرانیان باستان معتقد بودند که گرزا سپه قهرمان تاریخی آنان زنده است و صد هزار فرشته او را پاسبانی می‌کنند تا روزی قیام کند و جهان را اصلاح کند.

2- نژاد اسلام بر این عقیده است که از مشرق زمین یک نفر برخیزد و تمام قبائل اسلام را متحد سازد و آنها را بر دنیا مسلط سازد.

3- نژاد ژرمن معتقد بود که یک نفر فاتح از طرف آنان قیام نماید و ژرمن را بر دنیا حاکم کند.

4- اهالی سربستان انتظار ظهور مارکوکرالیویچ را داشتند

5- یهودیان معتقدند که در آخر الزمان ماشیع (مهدی بزرگ) ظهور می‌کند و ابد الابد در جهان حکومت می‌کند ولی او را از اولاد اسحاق می‌دانند در صورتیکه بوضوح بیان می‌دارد که او از اولاد اسماعیل است.

6- مردم اسکاندیناوی معتقدند که برای مردم بلاهائی می‌رسد. جنگهای جهانی اقوام را نابود می‌سازند. آنگاه اودین یا نیروی الهی ظهور کرده و بر همه چیره می‌شود.

7- یونانیان گویند کایوبرگ نجات دهنده بزرگ ظهور کرده و جهان را نجات خواهد داد.

8- اقوام آمریکای مرکزی معتقدند که کوتزلکومل نجات بخش جهان پس از بروز حوادثی در جهان پیروز خواهد شد.

9- چنین‌ها نجات جهان را بدست فردی به نام کرشنا می‌دانند.

10- اقوام اروپای مرکزی در انتظار ظهور بوخس می‌باشند.

ادامه...



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

طرح ختم قرآن کریم

نویسنده :

موضوع :

نظر

گلبسم الله الرحمن الرحیمگل

گلسلام بر شما دوستان عزیز،شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام، و با تبریک ماه رمضان، این ماه خجسته، از همه ی شما دعوت می کنیم تا در طرح ختم قرآن کریم در ماه رمضان امسال شرکت کنید. این طرح برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء انجام می پذیرد. در صورت تمایل لطفا نام خود و یا نام مستعارتان را همراه با جزء انتخابی برای قرائت برای ما مشخص کنید تا شما هم در این طرح زیبا شریک باشید.یا علی،التماس دعاگل

جزء 1: مهاجر،kamellia  / جزء 2: انتخاب نشده / جزء 3: انتخاب نشده /جزء 4: قلب سفید/جزء 5: انتخاب نشده/جزء 6: انتخاب منتظر منجی/جزء 7: منتظر منجی/جزء 8:  انتخاب نشده /جزء 9: انتخاب نشده /جزء 10: انتخاب نشده/جزء 11: انتخاب نشده/جزء 12: انتخاب نشده/جزء 13: انتخاب نشده/جزء 14: انتخاب نشده/جزء 15: انتخاب نشده/جزء 16: انتخاب نشده /جزء 17: انتخاب نشده /جزء 18: انتخاب نشده/جزء 19: انتخاب نشده/جزء 20: انتخاب نشده/جزء 21: انتخاب نشده/جزء 22: انتخاب نشده/جزء 23: انتخاب نشده/جزء 24: انتخاب نشده/جزء 25: انتخاب نشده/جزء 26: انتخاب نشده/جزء 27:لیلا /جزء 28: انتخاب نشده/جزء 29: انتخاب نشده/جزء 30: حسین گل

گلاجر شما با حضرات معصومین علیهم السلامگل

گلهر جزء حدود 20 صفحه است و اگر شما دوست عزیز فکر می کنید که برایتان زیاد است می توانی نیم جزء را هم انتخاب کنی،مثلا مشخص کنی که نیمه ی اول جزء14 را قرائت می کنی،فکر نمی کنم خواندن حدود10 یا 20 صفحه از قرآن در این ماه مبارک با این اجر فراوان ،کار چندان مشکلی باشد.گل

گلدر هر صورت خدا از شما قبول کند،تقدیم به 14 معصوم علیهم السلامگل



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

پاداش عیادت بیمار

نویسنده :

موضوع :

نظر

ابوموسی از {امام} حسن بن علی علیه السلام عیادت کرد.آن حضرت فرمود: آیا برای عیادت آمده ای یا زیارت ؟ عرض کرد برای عیادت.آن حضرت فرمود: در شب،کسی برای عیادت بیماری نمی رود مگر آنکه هفتاد هزار فرشته با او همراه می شوند و تا صبح برایش استغفار می کنند و نیز برای او خریف (1) بهشتی خواهد بود.(2)

1 :خریف : بخش پهناوری از بهشت که سوارکار چهل سال در آن راه می رود.

2 :کتاب  امالی(با استفاده از نرم افزار کریمانه)

گلمیلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد،التماس دعا،به خصوص در شب قدرگل



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

ای علی...

نویسنده :

موضوع :

نظر

حضرت علی(علیه السلام) در اواخر عمر هر شب به خانه یکی از فرزندانش مهمان می شد، شب نوزدهم در منزل شاهزاده ام کلثوم میهمان بود، ام کلثوم(علیها السلام) دو قرص نان با کاسه ای از شیر و مقداری نمک آورد تا حضرت افطار نماید، آن بزگوار بعد از نماز به سفره نگاه کرد، فرمود: دخترم در یک سفره دو نوع خورش حاضر کردی! مگر نمی دانی من با پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله)متابعت می کنم، ای دخترم!«هر که لباس و خوراک او در دنیا نیکوتر است روز قیامت نزد خدا وقوفش زیادتر خواهد بود» دخترم، در حلال دنیا حساب و در حرامش عقاب است. حضرت دستور داد که یکی از دو خورش را بردارد، شاهزاده، شیر را برداشت، حضرت اندکی از نان جو با نمک تناول فرمود و حمد خدا نموده مشغول نماز شد، گاهی از اطاق بیرون می آمد و به آسمان می نگریست وتضرع می نمود و سوره یس را تلاوت می فرمود، عرض می کرد: خداوندا مرگ را بر من مبارک گردان و بسیار استرجاع می نمود و کلمه لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بِاللّهِ الْعَلیّ الْعَظیم را مکرراً می فرمود.
نزدیک صبح که می خواست به مسجد برود، مرغابیها دور حضرت صیحه زنان گرفته و بال می زدند، حضرت فرمود: اینها صیحه می زنند، بعد از این نوحه ها بلند خواهد شد. چون به در خانه رسید، حلقه درب به کمر بند، بند شد و دوباره باز گردید، حضرت کمر را محکم بست و فرمود: علیّ کمرت را محکم برای مرگ ببند، زیرا مرگ تو را ملاقات خواهد کرد و از مرگ نترس وقتی که تو را بخواند، نزدیک صبح روز نوزدهم حضرت وارد مسجد شد بعد از اذان به محراب رفت و به نافله فجر مشغول گردید چون خواست در رکعت اول سر از سجده بردارد شبیب بن بجره قصد قتل آن بزرگوار را کرد ولی شمشیر او به طاق خورد، ولی عبدالرحمن بن ملجم مرادی ملعون به حیله زن ملعونه کوفی بنام قَطّام در روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری قمری در مسجد کوفه با ضربت شمشیر زهرآلود فرق مبارک خورشید ولایت حضرت امیرالمؤمنین را شکافت و فرار کرد.(1)
ـــــــــــــــــ
1-حوادث الایام، صفحه 207.
به نقل از :‌ http://persian.makarem.ir/


برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

تغییر قبله در نیمه ی رجب

نویسنده :

موضوع :

نظر

رسول خدا(صلی الله علیه وآله) سیزده سال در مکه و پس از هجرت هفده ماه در مدینه رو به «بیت المقدس» نماز می خواند. یهودیان پیامبر را سرزنش کردند و گفتند تو تابع قبله مائی و به سوی قبله ما نماز می خوانی، پیامبر از این قضیه بسیار ناراحت شد و منتظر امر خداوند بود، تا اینکه در روز نیمه رجب، در مسجد «بنی سالم» در حالی که نماز ظهر می خواند و دو رکعت از آن گذشته بود، جبرئیل(علیه السلام) نازل شد و بازوی مبارک حضرت را گرفت و به طرف کعبه گردانید و عرض کرد: (قَدْ نَرَی تَقَلُّبَ وَجْهِکَ فِی السَّماءِ فَلَنُوَلِّیَنَّکَ قِبْلَةً تَرْضَاهَا فَوَلِّ وَجْهَکَ شَطَرَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ...)(1) «نگاه های انتظار آمیز تو را به سوی آسمان (برای تعیین قبله نهائی) می بینیم! اکنون تو را بسوی قبله ای که از آن خشنود باشی، باز می گردانیم. پس روی خود را به سوی مسجدالحرام کن، هر جا باشید روی خود را به سوی آن برگردانید. و کسانی که کتاب آسمانی به آنها داده شده، به خوبی می دانند این فرمان حقی است که از ناحیه پروردگارشان صادر شده; و خداوند از اعمال آنها (در مخفی داشتن این آیات) غافل نیست»!. مردم که در جماعت حاضر بودند نیز قبله را تغییر داده و به جهت کعبه نماز خواندند. و به همین جهت این مسجد را «ذی القبلتین» نامیدند.(2)
_____________
1-بقره، آیه 144.
2-وقایع الایام، صفحه 308.

به نقل از : http://persian.makarem.ir/



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

رحلت اسوه ی صبر الهی، حضرت زینب سلام الله علیها تسلیت باد

نویسنده :

موضوع :

نظر

زینب کبری سلام الله علیها،پیامبر خون شهدای کربلا و همراه حسین«ع»در نهضت خونین عاشورا .حضرت زینب،دختر امیر المؤمنین و فاطمه زهرا«ع»در سال پنجم هجری،روز 5 جمادی الأولی در مدینه،پس از امام حسین«ع»به دنیا آمد.از القاب اوست:عقیله بنی هاشم،عقیله طالبیین،موثقه،عارفه،عالمه،محدثه،فاضله،کامله،عابده آل علی.زینب را مخفف«زین اب»دانسته‏اند،یعنی زینت پدر.

امام حسین«ع»هنگام دیدار،به احترامش از جا برمی‏خاست.زینب کبری،از جدش رسول خدا و پدرش امیر المؤمنین و مادرش فاطمه زهرا«ع»حدیث روایت کرده است.(1)این بانوی بزرگ،دارای قوت قلب،فصاحت زبان،شجاعت،زهد و ورع،عفاف و شهامت فوق العاده بود.(2) شوهرش،عبد الله بن جعفر(پسر عموی خودش)بود.از این ازدواج،دو پسر حضرت زینب به نامهای محمد و عون،در کربلا به شهادت رسیدند.

وقتی امام حسین«ع»پس از امتناع از بیعت با یزید،از مدینه به قصد مکه خارج شد، زینب نیز با این دو فرزند،همراه برادر گشت.در طول نهضت عاشورا،نقش فداکاریهای عظیم زینب،بسیار بود.سرپرست کاروان اسیران اهل بیت و مراقبت کننده از امام زین العابدین«ع»و افشاگر ستمگری‏های حکام اموی با خطبه‏های آتشین بود.زینب،هم دختر شهید بود،هم خواهر شهید،هم مادر شهید،هم عمه شهید.پس از عاشورا و در سفر اسارت،در کوفه و دمشق،خطابه‏های آتشینی ایراد کرد و رمز بقای حماسه کربلا و بیداری مردم گشت.پس از بازگشت به مدینه نیز،در مجالس ذکری که برای شهدای کربلا داشت،به سخنوری و افشاگری می‏پرداخت.وی به«قهرمان صبر»شهرت یافت.

در سال 63 و به نقلی 65 هجری درگذشت.قبرش در زینبیه(در سوریه کنونی)است.

برخی نیز معتقدند مدفن او در مصر است.در کتاب«خیرات الحسان»آمده است:در مدینه قحطی پیش آمد.زینب همراه شوهرش عبد الله بن جعفر به شام کوچ کردند و قطعه زمینی داشتند.زینب در همانجا در سال 65 هجری در گذشت و در همان مکان دفن شد.(3)

صبح ازل طلیعه ایام زینب است‏

پاینده تا به شام ابد نام زینب است‏

در راه دین لباس شهامت چو دوختند

زیبنده آن لباس بر اندام زینب است‏

بارزترین بعد زندگی حضرت زینب،همان پاسداری از فرهنگ عاشورا بود که با خطابه‏هایش،پیام خون حسین«ع»را به جهانیان رساند.در این زمینه،نوشته‏ها و سروده‏های بسیاری است،از جمله این شعر:

سر نی در نینوا می‏ماند اگر زینب نبود

کربلا در کربلا می‏ماند اگر زینب نبود

چهره سرخ حقیقت بعد از آن طوفان رنگ‏

پشت ابری از ریا می‏ماند اگر زینب نبود

چشمه فریاد مظلومیت لب تشنگان‏

در کویر تفته جا می‏ماند اگر زینب نبود

زخمه زخمی‏ترین فریاد،در چنگ سکوت‏

از طراز نغمه وا می‏ماند اگر زینب نبود

در طلوع داغ اصغر،استخوان اشگ سرخ‏

در گلوی چشمها می‏ماند اگر زینب نبود

ذو الجناح داد خواهی،بی‏سوار و بی‏لگام‏

در بیابانها رها می‏ماند اگر زینب نبود

در عبور از بستر تاریخ،سیل انقلاب‏

پشت کوه فتنه‏ها می‏ماند اگر زینب نبود(4)

خود زینب نیز از فصاحت و ادب برخوردار بود.در هنگام دیدن سر بریده برادر، خطاب به او چنین سرود:«یا هلالا لما استتم کمالا...»بعدها هم در سوگ حسین«ع»

اشعاری سرود،با این مطلع:«علی الطف السلام و ساکنیه...»:سلام بر کربلا و برآرمیدگان آن دشت،که روح خدا در آن قبه‏ها و بارگاههاست.جانهای افلاکی و پاکی که در زمین خاکی،مقدس و متعالی شدند،آرامگاه جوانمردانی که خدا را پرستیدند و در آن دشتها و هامونها خفتند .سرانجام،گورهای خاموششان را قبه‏هایی افراشته در برخواهد گرفت،و بارگاهی خواهد شد،دارای صحنهای گسترده و باز...

پی‏نوشتها

1ـالحسین فی طریقه الی الشهاده،ص .65

2ـدرباره مقامات معنوی زینب و ویژگیهایش،ر.ک:«الخصائص الزینبیه»از سید نور الدین جزایری .

3ـدرباره زندگینامه حضرت زینب،از جمله ر.ک:«بطلة کربلا»عایشه بنت الشاطی،که با نام«زینب،بانوی قهرمان‏کربلا»به قلم حبیب الله چایچیان و مهدی آیت الله زاده ترجمه شده است.

4ـقادر طهماسبی(فرید.

فرهنگ عاشورا صفحه 216



برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

فقط شبی دو رکعت...!

نویسنده :

موضوع :

نظر

در طول ماه رجب شصت رکعت نماز بجا آورد به این نحو که: در هر شب از این ماه، دو رکعت نماز بخواند، در هر رکعت، یک مرتبه «حمد» و سه مرتبه «قل یا ایّها الکافرون» و یک مرتبه «قل هو اللّه احد» بخواند و پس از سلام نماز، دستها را بلند کند و بگوید:

لا اِلـهَ اِلاَّ اللهُ، وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَ لَهُ الْحَمْدُ، یُحْیی
معبودی نیست جز خدای یگانه ای که شریک ندارد خاص اوست فرمانروایی و مخصوص اوست ستایش زنده کند
وَیُمیتُ، وَهُوَ حَیٌّ لایَمُوتُ، بِیَدِهِ الْخَیْرُ، وَهُوَ عَلی کُلِّ شَیْء قَدیرٌ، وَاِلَیْهِ
ومی میراند و اوست زنده ای که نمیرد هر چه خیر است بدست اوست و او بر هر چیز تواناست و بسوی اوست
الْمَصیرُ، وَلا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلی
بازگشت و جنبش و نیرویی نیست مگر بوسیله خدای برتر و بزرگ خدایا درود فرست بر
مُحَمَّد النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَ آلِهِ.
محمّد پیامبر امّی (درس نخوانده) و بر آلش.
و آنگاه دست ها را به صورت خود بکشد.
رسول خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود: «هر کس این عمل را به جا آورد، خداوند دعایش را مستجاب گرداند...».
به نقل از سایت آیت الله ناصر مکارم شیرازی حفظه الله : http://persian.makarem.ir/


برچسب‌ها:
 

سه شنبه 89/7/20

 

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
مطالب گذشته
حرف اول ....حرف آخر
اهمیت و مراتب ولایت پذیری
دانلود کتاب پاسخ به شبهات رایج ولایت فقیه
نرم افزار مجموعه ای از کتب استاد مصباح یزدی
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
قطر، سعودی و طالبان، مثلث تهدید تروریستی در سال 2012
شانعلی استون: درود بر آیت الله خامنهای
[عناوین آرشیوشده]




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
لینک دوستان


آمار وبلاگ


      POWERED BY SALEHON.IR

تمامی حقوق مطالب و محتوا برای velayatclip محفوظ میباشد || طراح قالب ملودیوس || ویرایش قالب : صالحون