سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری طراح قالب

برچسب‌ها
ولایت فقیه
امام خامنه ای
دانلود کلیپ ولایت
ولایت
مومن
روزه خواری
سوالات ولایت فقیه شبهات رایج ولایت فقیه شبهات ولایت فقیه پاسخ
سیاسی-سخنرانی-فیلم
شب قدر
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شعر برای آقا
شهید دستغیب و آیت الله خامنه ای عکس عکس رهبر عکس نوجوانی رهبری ک
صوتی تصویری - دانلود کلیپ های رهبری&دانلود کلیپ&حمایت از رهبری&خ
عید فطر نماز جمعه رهبر انقلاب امامت ولی امر حلول ماه شوال
ما و اسرائیل
محاکمه سران فتنه
مداحی
نمادهای ماسونی . شیطان پرستی . آرم های شیطانی . بانکهای شیطانی
هاشمی&انتخابات90&انتخابات مجلس&فتنه&رفسنجانی
هم ولایتی
دانلود کلیپ صوتی استاد پناهیان &دانلود کلیپ ولایی&جریان تحمیلگری
دیالمه&خط امام&خط رهبری&
رهبر از نگاه مردم و شخصیت ها &علی استون&شان استون&ادواردو آنیلی&
رهبر&خامنه ای&امام خامنه ای&امریکا
امام خمینی (ره),امام خامنه ای,سخنرانی
امامت و ولایت
اهانت به قرآن
اهانت به قرآن مسیح اسلام
بی حرمتی حرمت شکنی روزه خواری سبز
پاسخ به شبهات - پاسخ به شبهات ولایت فقیه
ترور دانشمندان ایرانی دشمنی آمریکا
خبرگان&رهبری&آیت الله خامنه ای&بازتاب گسترده&
خودکشی هنرمند بازیگر زن آشپز باشی افسردگی مسمومیت
آئین ولایت مداری &استاد پناهیان &دانلود سخنرانی استاد پناهیان
آقا ، رهبر ، ولایت، امام خامنه ای،ولی فقیه، ولایت مطلقه، شعر در
آیت الله خامنه ای& استاد پناهیان& امام خمینی& دانلود سخنرانی است
آیت الله خامنه ای&دانلود کلیپ&نظر مراجع درباره آقا
اثبات ولایت فقیه دانلود فایل صوتی ولایت فقیه دانلود ولایت فقیه
استاد پناهیان تضعیف ولایت فقیه دانلود کلیپ تصویری از استاد پنا
استاد پناهیان دانلود کلیپ شبهات شبهه شعار ضد ولایت فقیه ضد
استاد پناهیان&بصیرت&مطهری&
استراتژی مهار دوجانبه استراتژی ویرانگری خلاق بی ثباتی منطقه ب
ولایت . ایران هراسی
ولایت فقیه - دلایل اصل ولایت فقیه - کیهان
کلیپ موبایل, امام خمینی, دانلود کلیپ


ارشیو مطالب


امکانات


انسان کامل (بخش اول)

نویسنده :

موضوع :

نظر

شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد.

"روز قدس امسال سی و یکمین سالگرد نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس است. روزی که یادآور نام و یاد امام راحل است. همو که ملت ما را از یوغ طاغوت رهایی بخشید و افق تازه‌ای پیش روی همه‌ی ملت‌ها گشود. همو که ملت‌های مستضعف جهان را به پایداری در برابر استکبار فراخواند و اتحاد امت اسلامی را راهکار جلوگیری از نفوذ غرب در میان مسلمانان دانست.

1- ما وحدت اسلامی را نه فقط یک تاکتیک، بلکه راهبردی اسلامی می‌دانیم و در برابر سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌ی استعمار و استکبار در میان شیعه و سنی ایستاده‌ایم. موج توسعه خشونت و کشتار چه به اسم شیعه باشد و چه اهل سنت، تنها یک متهم دارد و آن استکبار است.

2- ما ملی‌گرایی‌یی را که بخواهد مرزهای اعتقادی و موازین اصیل اسلامی را نادیده بگیرد و اتحاد امت اسلامی را از اولویت بیندازد را حکوم می‌کنیم و آن را یک راهبرد غلط می‌دانیم و شعار غیر اسلامی «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را انحرافی از موازین امام خمینی (ره) می‌دانیم.

3- راهبرد اساسی ما در مساله فلسطین، برگزاری همه‌پرسی میان ساکنان اصیل این سرزمین است و ما راه صیانت از حقوق مردم فلسطین را در مقاومت همه‌جانبه علیه منافع صهیونیست‌ها می‌دانیم.

4- جنگ 33 روزه علیه مقاومت اسلامی لبنان و جنگ 22 روزه علیه مردم غزه و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان داد که دولت نامشروعی که پایه‌های خود را بر خون مظلومان فلسطینی بنا کرده باشد، قطعاً سست است و حکومت‌های استکباری با ظلم برپا نخواهند ماند. و این آینده محتوم جبهه کفر است.

5- عراق و افغانستان و یمن و لبنان و چچن و کشمیر و دیگر کشورهای اسلامی که بند اسارت و ظلم استکبار هستند، همچون فلسطین عزیزان این امت هستند و باید برای آزادی‌شان کوشید. از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم تا حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از این مسلمانان اعلام کنند و ندای مظلومیت‌شان را پاسخی در خور دهند.

6- ما اعضای شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس یاد امام خمینی را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر عزیزمان تجدید می‌کنیم. همچنین نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت امر ولی‌امر هستیم.

به امید شکست جبهه کفر و التقاط و تحجر
و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت حجت ابن الحسن
شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی"

لینک مرتبط
برنامه ویژه شورا برای روز قدس. +



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

از قرآن سوزی تا تمدن سوزی

نویسنده :

موضوع :

نظر

ریزش پایه‌های دیکتاتوری لیبرال دموکراسی غرب که با ظهور انقلاب اسلامی آغاز شده است، روز به روز سرعت گرفته و شکننده‌تر می‌شود.

جنایات فرزندان یهودا در لبنان و فلسطین، هتاکی‌های کوچک و بزرگ یاوران صهیون! به آیین آسمانی اسلام در اقصی نقاط جهان، تیشه‌ایست که ریشه‌های امپراتوری هژمونیک آمریکا را پیش‌از این از بن زده است.

و امروز؛ بی‌شرمانه و آشکارا در برابر دیدگان جهانی، قرآن، کتاب آسمانی نزول یافته بر پیامبر رحمت و مغفرت را هتک حرمت کرده و می‌سوزانند، اقدامی که نتیجه آن چیزی نخواهد بود جز تمدنی سوخته از غرب، که همگی آن را خواهیم دید.

دشمنان اسلام و قرآن بداند که این اقدام نه تنها ذره‌ای از عظمت قرآن نخواهد کاست، بلکه دل‌های گمراه بیشتری را به سوی خود جذب خواهد نمود.

و ما گوش به فرمان ولی امر خود، برای هرگونه تصمیم مقتضی ایشان در این رابطه خواهیم ماند. انشا الله

لینک‌های مرتبط
.: پیام مهم مقام معظم رهبری(حفظ الله) در رابطه با هتک حرمت قرآن کریم.+
.: بیانیه "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقاب اسلامی" در رابطه با هتک حرمت قرآن کریم. +



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

آقا اجازه! شهید شده...

نویسنده :

موضوع :

نظر

در تکنولوژی نظامی، نسلی از موشک‌های هوشمند طراحی شده که یک ویژگی منحصر به فرد دارند؛ Fire and Forge [شلیک کن و فراموش کن].

در اینجا کاری به کاربردها و ویژگی‌های این تکنولوژی ندارم (که البته نمونه‌های عملیاتی‌اش را در عراق و افغانستان بسیار دیده‌ایم!) اما سوالی ذهنم را مشغول کرده که واقعاً انسان غربی، به عنوان ملاک بشر مدرن! به چه چیزی فکر می‌کند؟

آیا مدرن و پسامدرن بودن را با غرق شدن در کلمات سراسر تناقض و مضحک دموکراسی، حقوق بشر و جامعه مدنی اثبات می‌کند؟!

و چه احمقند کسانی که اینجا، همان کلمات به سخره گرفته شده را غرغره و نشخوار می‌کنند و انتظار دارند که دیگران بگذارندشان روی سر و حلوا حلوا کنند و اعتراف کنند به روشنفکری و امروزی بودنشان!

خودت را به خدا بسپار و غیر را فراموش کن، آن وقت دیگر لازم نیست تا موشکی بسازی که شلیکش کنی و فراموش کنی که کجا می‌رود؛ چه می‌کند؛ خون چند نفر را به زمین می‌ریزد؛ چند نفر را یتیم می‌کند؛ چند نفر را به عزا می‌نشاند؛ چند خانه را با خاک یکسان می‌کند و چند و چند و چند...

خودت را به خدا بسپار؛ آنوقت، حتی نفس کشیدنت هم خدایی می‌شود.

...با تو هستم ای نفس سرکشم.



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

خطاب به خودم! اندکی صبر، سحر نزدیک است

نویسنده :

موضوع :

نظر

دلم را شکست...
بدجوری هم شکست.

داشتم روی یکی از پروژه‌های درسی‌ام کار می کردم، که ناخواسته این مطلب را دیدم.
نوشته بود:

به نام خدا
من می خواهم در آینده شهید بشوم. برای این که....

معلم که خنده اش گرفته بود، پرید وسط حرف مهدی و گفت: «ببین مهدی جان! موضوع انشاء این بود که در آینده می خواهید چه کاره بشین. باید در مورد یه شغل یا یه کار توضیح می دادی. مثلاً، پدر خودت چه کارست؟

آقا اجازه! شهید شده...

متن کوتاهی که دلم را لرزاند، قلبم را فشرد، و بغضم را...

دلم هوای مزار حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی را کرده است...

اگر شما هم دلتان شکست، یاد من هم باشید.

بعد نوشت
عصر جمعه [11 تیر 89] در گلزار شهدای اصفهان، میهمان حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی بودم.
جای دوستان خالی.



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

تحریم کالاهای صهیونیستی، چرا و چگونه

نویسنده :

موضوع :

نظر

نویسنده: مهدی نیکخواه
این مطلب جهت انتشار در سایت تریبون مستضعفین به رشته تحریر درآمده است.

برای بسیاری، موجودیت صهیونیسم در محدوده‌ی جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی فلسطین خلاصه می‌شود، در حالی که دولت نامشروع اسرائیل، فقط بخش کوچکی از ماهیت عینیت یافته‌ی تفکر نژادپرستانه صهیونیسم می‌باشد.

 با بررسی سابقه تاریخی اقدامات یهود و به خصوص صهیونیست‌ها، می‌توان متوجه شد که صهیونیسم جهانی بر دو پایه پول (اقتصاد) و رسانه (کنترل و مهندسی افکار عمومی) تکیه کرده است، ستون‌هایی که صهیونیست‌ها با استفاده از قدرت و هم‌افزایی و پشتیبانی آنها، استیلای خود را در نقاط مختلف جهان به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بست و گسترش می‌دهد.

آن‌چه در ذیل می‌آید، بررسی اجمالی این موضوع است که ما چگونه ناخواسته به صهیونیسم کمک می‌کنیم و در ادامه، چگونه می‌توانیم نقش کمتری در چرخه‌ی مالی و رسانه‌ای صهیونیسم جهانی داشته باشیم.(1)

چند سالی است که موضوع تحریم کالاهای صهیونیستی توسط نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین مصرف کنندگان داخلی، در بین فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی و گروه‌های دانشجویی و طلاب عدالتخواه، به عنوان یک مطالبه جدی درآمده است و تا امروز نیز فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

البته باید گفت این موضوع، پیش از این توسط مجموعه‌های اسلامی خارج از کشور مورد توجه قرار گرفته و تعدادی از مراکز فرهنگی - اسلامی خارجی تجربیات و فعالیت‌های عملی بیشتری نسبت به فعالین داخلی دارند.(2)

در این میان سوالات و شبهاتی وجود دارد که پاسخ‌گویی به آنها، می‌تواند راه‌گشای فعالیت‌های آتی، در زمینه تحریم این کالاها باشد. در ذیل برخی سوالاتی که در این رابطه وجود داشته و بسیاری از علاقمندان به این موضوع را درگیر خود نموده است به صورت مختصر بررسی می‌شود.

منظور از کالاهای صهیونیستی چیست؟
تعریف این کالاها را باید از دو منظر نگاه کرد:
1- کالاهای تولید شده در خاک سرزمین‌های اشغالی که البته این کالاها هیچگاه به صورت رسمی و از موادی قانونی وارد کشور نشده و نمی‌شوند، بلکه بیشتر به صورت قاچاق و از طریق برخی کشورهای هماسیه، مانند کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و در مقیاس محدود وارد ایران می‌گردند.
علامت شناسایی این کالاها (اگر به صورت مشخص منشأ آنها معلوم نباشد) با بررسی بارکد مندرج بر روی کالا قابل تشخیص است. بارکدی که برای کالاهایی با منشأ اسرائیلی تعریف شده، با عدد 729 شروع می‌شود که در سمت چپ زیر بارکد قرار دارد و به راحتی می‌توان با دیدن این کد، از منشأ تولید کالا مطلع گردید [برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید].

2- از منظر دیگر، کالاها و خدمات صهیونیستی صرفاً آنهایی نیستند که در محدوده‌ی جغرافیایی سرزمین‌های اشغالی تولید می‌شوند، بلکه کلیه‌ی کالاها و خدماتی هستند که توسط شرکت‌های وابسته به کارتل‌ها و سرمایه‌گذاران صهیونیستی، در قالب شرکت‌های بزرگ چند ملیتی و حتی ثبت شده در کشورهای ثالث تولید و توزیع شده و تمام یا بخشی از سود آنها، در راستای منافع صهیونیسم جهانی و رژیم غاصب اسرائیل هزینه می‌گردد.
به عنوان نمونه شرکت نستله (Nestle) یکی از شرکت‌های بزرگ چند ملیتی بوده که در کشور سوئیس ثبت گردیده است اما بخش اعظم سهام آن در خاورمیانه متعلق به سرمایه‌داران صهیونست بوده و دفتر مرکزی این شرکت نیز، مبالغ کلانی را به دولت نامشروع اسرائیل به صورت بلاعوض کمک نموده است، مانند کمک 14.6 میلیون دلاری به صندوق غرامت هولوکاست در سال 2000.
به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این شرکت اینجا را ببینید.

کالاها و خدمات صهیونیستی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
این کالاها بر اساس نوع کارکرد و اهمیت اقتصادی، فنی و... به چهار دسته تقیم می‌شوند:
1- کالاهای لوکس و تجملاتی.
2- کالاهای ضروری.
3- کالاهای استراتژیک.
4- خدمات فرهنگی - رسانه‌ای.

1- کالاهای لوکس و تجملاتی
این دسته از کالاها به محصولاتی گفته می‌شود که تولید، خرید و مصرف آن‌ها بیشتر جنبه تجملاتی داشته و از نشانه‌های بارز مصرف‌گرایی افراطی می‌باشد. کالاهایی که نه تنها مصرف نکردن آن‌ها تغییرات بنیادینی را در رفاه و سبک و روش زندگی مردم ایجاد نمی‌کند، حتی عدم مصرف برخی آنها نیز در سلامت جسمی مصرف کنندگانش تأثیر بسیار زیادی دارد.
کالاهای این دسته عموماً شامل محصولات خوراکی، آرایشی و پوشاک می باشد که در ذیل به نمونه‌های از آن اشاره می‌شود‌.

محصولات شرکت کوکاکولا: Coca-Cola ،Coca-Cola Zero ،Sprite ،Fanta و...
محصولات شرکت نستله: coffee mate ،Nescafé، Libby"s ،Milkmaid ،Nesquik ،Maggi ،KitKat و...
و محصولات دیگری مانند: PEPSI ،Sara Lee ،L"OREAL ،McDonald"s ،Timberland، GAP، BOSS و...

راه‌کارهایی برای تحریم کالاهای لوکس و تجملاتی
پیشنهاد اول: این کالاها به راحتی می‌توان از سبد خرید خانواده حذف نمود. زیرا مصرف برخی از آنها نه تنها مفید نیست، بلکه مضر بودن آنها توسط علم پزشکی نیز ثابت شده است (مانند نوشابه‌های گازدار و مواد آرایشی صنعتی).
پیشنهاد دوم: اگر به هر دلیل مایل به مصرف این کالاها هستیم، از کالاهایی با برندها و مارک‌های جایگزین که در بازار موجود است استفاده کنیم.

2- کالاهای ضروری
منظور از کالاهای ضروری، کالاهایی هستند که به صورت عام جنبه مصارف تجملاتی نداشته و از ضروریات زندگی امروز محسوب می‌شوند و امکان حذف آنها از زندگی نیست.
این کالاها بیشتر شامل لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی مانند: لوازم آشپزخانه، گوشی‌های تلفن همراه، چاپگر و... می‌باشد.

برخی از این شرکت‌ها عبارتند از: HP ،Motrola ،Apple، Siemens ،Nokia و...

راه‌کار پیشنهادی برای تحریم کالاهای ضروری
راه‌کار کوتاه مدت: جایگزینی محصولات مشابه که در بازار نیز موجود می‌باشند.
راه‌کار میان مدت: با توجه به این‌که تکنولوژی به کار رفته در اکثر این محصولات در اختیار برخی کشورهای اسلامی قرار دارد، امکان ایجاد یک کنسرسیوم اقتصادی - صنعتی بین کشورهای اسلامی، برای تولید محصولات مورد نیاز دور از ذهن نخواهد بود.

3- کالاهای استراتژیک
منظور از کالاهای استراتژیک، کالاهایی است که به دلیل تکنولوژی بالای به کار رفته در آنها (High-tec) تولید آنها به صورت انحصاری بوده و فقط در دست یک یا چند شرکت است و حتی کشورهایی مانند چین که در زمینه کپی‌برداری کالاهای غیر بومی پیشرو هستند نیز، نتوانسته‌اند این محصولات را تولید کنند. بیشتر کالاهای این دسته در حوزه تکنولوژی کامپیوتر و مخابرات می‌باشد.
امروزه به دلیل وابستگی شئون مختلف فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی فردی به این کالاها، حذف آنها از زندگی غیر ممکن است.
برخی از این شرکت‌ها عبارتند از: Intel ،IBM تولید کننده کامپیوتر و پردازنده‌های کامپیوتری.

 راه‌کار میان مدت: در حال حاضر امکان حذف این کالاها وجود ندارد و فقط در برخی موارد می‌توان از تولیدات برخی شرکت‌ها مانند AMD استفاده نمود.
راه‌کار بلند مدت: دولت‌های جهان اسلام باید با پشتیبانی مالی و معنوی محققان و دانشمندان خود و به کارگیری علوم روز و همکاری با محققان و دانشمندان دیگر کشورها، زمینه‌های به دست آوردن تکنولوژی‌های پیشرفته را هموار کرده تا در آینده‌ای نزدیک بتوانند گام‌هایی را برای بومی‌سازی تولیدات مورد نیاز خود در حوزه‌ی فن‌آوری‌های پیشرفته برداشته و انحصار تولید این دسته از کالاها را بشکنند.

4- خدمات فرهنگی - رسانه‌ای
امروزه هژمونی رسانه‌ای صهیونیسم و مدیریت افکار عمومی و وارونه نشان دادن حقایق بین‌المللی برکسی پوشیده نیست و با نگاهی به صاحبان رسانه‌های مطرح دنیا، نفوذ سرطان‌گونه صهیونیسم در آنها قابل مشاهده است.
به عنوان نمونه می توان به کارتل رسانه‌ای که مالکیت آن را یک صهیونیست با سابقه با نام رابرت مرداک بر عهده دارد اشاره کرد (برای آشنایی بیشتر با رابرت مرداک اینجا را ببینید).
صهیونیست‌ها با مدیریت رسانه‌ها اقدام به خط دهی رسانه‌ای و حتی فرهنگ‌سازی کرده و وقایع را بر اساس نیاز خود باز تعریف می‌کنند.
برخی از موسسات فرهنگی - رسانه‌ای صهیونیستی عبارتند از: Walt Disney، Sky TV Network، National Geographical، 20th Century، Fox News و...

راه‌کار پیشنهادی: کشورهای جهان اسلام باید اقدام به تأسیس خبرگزاری‌های بین‌المللی، شبکه‌های ماهواره ای خبری، سینمایی، مستند و... با مدیریت مستقل از منابع خبری صهیونیستی نموده و با استفاده از به روزترین ابزار و روش‌های فنی و هنری، انحصار رسانه‌ای را بشکنند.
برای نمونه راه‌اندازی شبکه خبری بین‌المللی انگلیسی زبان PressTV و اقبال مخاطبان خارجی و موفقیت و گسترش روزافزون آن نشان از خلاء موجود در بین مردم کشورهای دنیا برای شنیدن اخبار از منابع دیگر می‌باشد.

در پایان یادآوری این نکته ضروریست که نقش هریک از ما در حداقل کردن نفوذ اقتصادی و رسانه‌ای صهیونیسم، مهم و ضروریست و نباید فکر کنیم که خریدن یک کالای به ظاهر کم قیمت و یا کوچک، تأثیری در جریان ضربه زدن به پایه‌های استیلای صهیونیسم جهانی ندارد که برعکس، می‌تواند قدمی بلند به سوی این مهم باشد.

1- آشنایی با برخی کالاهای وابسته به اقتصاد صهیونیسم در ایران.
2- www.inminds.com

این مطلب در:
.: تریبون مستضعفین
.: امت اسلامی



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

فیلتر شکن ؛صد در صد تضمینی

نویسنده :

موضوع :

نظر

امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker)برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم  صد در صد کار می کنه و تضمینی  است و کاملا رجستری شده است و شما می تونید بدون هیچگونه شک و تردیدی ازشون استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی  وجود داره که  بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند. از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسانها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح ،تقلید کور کورانه ، پیروی کردن از اکثریت ،مد گرایی ،پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .

وقتی انسان مرتکب گناه میشه به مرور و تکرار گناه ها خودشو از خدا دورتر میکنه و کم کم گناهان فیلترهایی میشند که  مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو خدمتتون معرفی کنیم، با استفاده از اونها  هیچ فیلتری نمی تونه مانع شما باشه...........




اگه فیلتر شکنها رو می خوای به ادامه مطلب برو



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

لوگوی pepsi

نویسنده :

موضوع :

نظر

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جهادگران بسیج سازندگی:
  1. www.leader.ir

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از جوانان و جهادگران بسیج سازندگی، «عشق و ایمان» و «بصیرت و همت» را عوامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران و «روح و جوهره» بسیج سازندگی خواندند و تأکید کردند: هر جامعه ای از چنین سرمایه ذی قیمتی برخوردار باشد بدون تردید به برترین قله های عزت و عظمت دست خواهد یافت و این جایگاه پرافتخار، سرنوشت قطعی ملت عزیز ایران است.

                                                                              


برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

حکایت‌سیگار‌کشیدن‌کروبی‌و‌پیپ‌کشیدن‌خاتمی

نویسنده :

موضوع :

نظر

حکایت‌سیگار‌کشیدن‌کروبی‌و‌پیپ‌کشیدن‌خاتمی
محمدعلی ابطحی در جدیدترین مطلب "وب نوشت" خود به خاطراتی از گذشته وبلاگ نویسی خود اشاره کرد و نوشت: یکبار من بیرون دفترم بودم.

آن موقع ها هم خیلی که وضعمان خوب بود، با dialup وصل میشدیم. کلی مکافات داشت. یکی از دوستانم پسورد من را داشت که تلفنی گاهی باهاش هماهنگ میکردم که راس ساعت 4:30 دقیقه صفحه را up کند. صبحیه مطلب را نوشته بودم. هر روز هم عکس جدید میگذاشتم. عکسها آن موقع تو آرشیوم شماره داشت.


شماره عکسی از آقای کروبی که توی جلسه مجمع نشسته بود را یادداشت کردم و عصری تلفنی به همکارم گفتم این عکس را بگذارد. آخرم نفهمیدم اشتباه از من بود یا از او. هر دو مون نیم من بودیم.زیر بار نرفتیم. اتفاقی که افتاد این بود که آفای کروبی دریکی از جلسات سیگار بغل دستی اش را گرفته بود که پکی بزنه که عکس گرفته بودم. این عکس اشتباهی پابلیش شد. به قول تهرونی ها ادد فردایش هم روزنامه اعتماد این عکس را به نقل از سایت من منتشر کرد.

کلی رابطه مون با آقای کروبی گل آلود شد. رئیس مجلس بود. هرچی آمدیم قسم و آیه بخوریم که تصادفی بوده، کسی باور نمیکرد. ما هم اون روی فلانمون بالا آمد و شروع کردیم به دفاع کردن که اصلا خیلی هم کار خوبیه. مردم باید مسئولانشان را بی روتوش ببینند و از این حرفا.

خانم کروبی بعد ها پیغام داده بود که اگر راست میگی، چرا تا حالا عکس آقای خاتمی را با پیپ نگذاشتی؟ راست میگفت البته ولی به روی مبارکمون نیاوردیم.تا اینکه خوشبختانه تو ماجرای انتخابات دیگه روابطمون با آقای کروبی خیلی خوب شد.

حالا که صجبت عکس شد این پشت صحنه را با خاطرات عکسی ادامه دهیم. روم به دیوار. یکبار چه افتضاح یکی دو ساعته شد. توی آرشیوم دوتا عکس با یک شماره رفته بود. نمیدانم چرا. من عکس دو تن از وزرا را انتخاب کردم که عکس روزم باشد. با همان شماره یک عکس هم در آرشیو مربوط به یک سگ گله بود که با فاصله زیادی از گوسفنداش نشسته بود. به نظر خودم کلی برایش هنر خرج کرده بودم و روی زمین خوابیده بودم و از این هنری بازیها. عکس آن دو وزیر محترم را که از دوستان صمیمی ام بودند up کردم و زیرش نوشتم آقایان فلان و فلان، وزرای فلان و فلان و با عجله در لب تاپ را بستم و رفتم. نیم ساعتی گذشت دیدم پشت سر هم sms میاد.باز کردم همه نوشته بودن به داد وبلاگت برس. منم دسترسی نداشتم. مجبور شدم رفتم یک کافی نت. دیدم ای دل غافل. اون عکس سگ گله آمده بالا با زیر نوشت آقایان فلان و فلان، وزرای فلان و فلان. زود عکس را عوض کردم و یک عکس طبیعت گذاشتم. دست بر قضا شب جائی مهمانی بودیم که هر دو وزیر محترم هم بودند. خیلی نزدیکشان نمی رفتم. ولی دیدم انگار نه انگار. تا مطالب اینترنت برای آنها پرینت گرفته شود و بهشان بدهند کلی زمان طول میکشه.خدارا شکر کردم برای آن لاین نبودن وزرای محترم. وگرنه چیزی بود که باید می آوردیم و باقالی بار میکردیم.

اینم بگم تموم کنم. تو اطاق بغلی جلسات هیئت دولت، اطاقی هست که وزرا برای تلفن های مهمشون میان اونجا. یکبار یکی از وزرا، داشت با تلفن سیاسی خیلی حرف سری را میزدو تازه عادت کزده بودم با دوربین عکس بگیرم. از این آفاهه که خیلی حرفهای سری می زد، عکس گرفتم. برای یک لحظه قاطی کرد و گفت نمی بینی داریم سری حرف میزنیم!


برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

خدایا بسوزان انکه کلامت را در پر کاغذ سوزاند

نویسنده :

موضوع :

نظر

خدایا بسوزان انکه کلامت را در پر کاغذ سوزاند

 


بسم الله

ای ابلهان متمدن! بوی گند تمدنتان سرتاپای دنیا را گرفته، قرآن ما را آتش زدید، تمام دنیایتان را آتش می زنیم.

ما برعکس شما چارپایان انسان نما، انجیل و تورات را آتش نمی زنیم، گرچه آنقدر عهد قدیم و جدیدتان را با خواب و خیالتان آغشته اید که دیگر چیزی از آنها برای آتش زدن باقی نمانده است! چیزی از آنها باقی نمانده است جز ترانه ای برای یکشنبه های کلیسایتان.

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، چرا که ما فریب شما مسیحی نما ها را نمی خوریم و می دانیم که شما همان صهیونیستهای خالص هستید و می خواهید در آب گل آلود دعوای مسیحی-مسلمان ماهی خود را از آب بیرون بکشید.

ما انجیل و تورات سوزی راه نمی اندازیم، چرا که شما ابلهان مدرن مدتهاست که آنها را به موزه های تاریختان سپرده اید. اصلا شما را چه به قرآن؟ شما را چه به انجیل؟ شما را چه به تورات؟ شما بهتر است برای همان هری پاترتان صفهای چند صد کیلومتری بکشید!

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، چرا که می دانیم اگر انجیل، انجیل بود و تورات، تورات، آن وقت آن انجیل و تورات حقیقی به شما اجازه چنین گستاخی کثیفی را نمی داد.

ما انجیل و تورات را نمی سوزانیم، ما آنچه را می سوزانیم که به شما حق می دهد برای تمام کثافتکاریهایتان.

ما اعلامیه حقوق بشر را می سوزانیم، همان اعلامیه ای که به شما حق می دهد قرآن ما را بسوزانید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد در راستای آزادی بیان از پیامبر ما کاریکاتور بکشید و بعد آن زنیکه آلمانی به آن کاریکاتوریست شلوار قرمزی جایزه آزادی بیان و حقوق بشر بدهد!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد درهای دانشگاههای مدرنتان را به روی خواهران محجبه ما ببندید. این می شود که چند حیوان مدرن می شوند محصول دانشگاههای مدرنتان که اوج فهمشان از مشکلات جهان می شود سوزاندن قرآن!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما حق می دهد خون برادران ما را وِتو کنید، غزه ما را محاصره کنید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که به شما اجازه می دهد در خاک خودتان برجهای دوقلو را با برپسب القاعده فرو بریزید و بعد تمام مسلمانان را بخاطر این خودزنیتان مورد تهاجم قرار می دهید، نه خیر ابله ها، بن لادن دست پخت بوش است نه حاصل قران!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که از حقوق همجنسبازان حمایت می کند، اصلا بزرگترین توجیه کثافتکاریهای حیوانهای همجنسباز است برای مظلوم نمایی خود. همجنسبازانی که آنها هم خودشان را قربانی هولوکاست می دانند و خود را دارای حقوق بشر!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که مثل اسرائیل متولد 1948 است. حقوق بشری که همبازی اسرائیل است و فقط جایی کارایی دارد که پتکی باشد برای دشمنان اسرائیل.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که منطقش این است: چون هیتلر یهودیها را کشت پس فلسطینیها تروریستندو بایست 78 درصد از سرزمین خود را در به یهودیهای مظلوم و فلک زده اختصاص دهند!

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که بر اساس همه مسلمانان تروریستند و هر کس مسلمانان را بکشد ضد تروریسم! ما را می کشید و به خود مدال افتخار مبارزه با تروریست می دهید.

ما اعلامیه حقوق بشری را می سوزانیم که جایزه صلح نوبلش را به شیمون پرز می دهد، شیمون پرزی که کوچکترین افتخارش کشتار مردم قانا در 1996 است.

اصلا ما از این به بعد تمام نقشه هایی که در آن به جای فلسطین نوشته شده اسرائیل را می سوزانیم. آری «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.» بدبختی ما از آنجا آغاز شد که برای نشان دادن ژست «گفتگوی تمدنهایمان» حضرت روح الله را سانسور می کنیم. حال آنکه خود آنها به کمتر از «جنگ تمدنهای هانتینگتون» راضی نمی شوند.

از این به بعد ما نیز بایست روزی در سال را «روز اسرائیل سوزی» بنامیم. ما اسرائیل را می سوزانیم چرا که تا اسرائیل هست اعلامیه حقوق بشر هست و تا اعلامیه حقوق بشر هست توجیه برای کشتار مسلمانان هست.

اصلا حق شما ابلهان بود که آن دو برج دوقلو بر سرتان خراب شد، وقتی آنقدر ابلهید که نمی فهمید همه چیز زیر سر همین جرج دبلیوی خودتان است و برای بار دوم او را رئیس جمهور خودتان انتخاب می کنید، اصلا حقتان بود که آن برجها بر سرتان خراب شد!

ما اعلامیه حقوق بشر را می سوزانیم، ما اسرائیل را می سوزانیم، ما نظام سرمایه داری را می سوزانیم، ما تمام عکسهای اوباما را می سوزانیم، ما پرچم اسرائیل و امریکا را می سوزانیم، یادتان باشد، تخم کینه را خودتان کاشتید، در مقابل دینمان ایستاده اید، تمام دنیایتان را می سوزانیم..

 

 



برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

پاسخ به شبهات ولایت فقیه

نویسنده :

موضوع :

نظر

مقدمه:در یک گشت و گذار اینترنتی به مطلبی بسیار زیبا و اعتقادی برخوردم که نشان از زنده بودن عقاید محکم شیعه داشت برای اینکه شما نیز از این مطلب بهره ایی ببرید،آن را همین جا با هم می خوانیم:

این مطلب در پی اثبات این است که التزام به ولایت نیز یکی از مواردی است که روزه ی یک مسلمان را می تواند از درجه ی مقبولیت به ابطال آن تنزل دهد و این موضوع را یا بیان دو حدیث شریف از امام باقر (ع) مستند کرده است:

حدیث اول: فروع کافی، ج 4،ص 62،ج1

قال الباقر علیه السلام : « علی خمسة اشیاء، علی الصلوة و الزکاة و الحج و الصوم و الولایه »

ترجمه : «اسلام بر پنج چیز استوار است، برنماز و زکات حج و روزه و ولایت (رهبری اسلامی) »

حدیث دوم: بحار الانوار ج 93، ص 295

قال الباقر علیه السلام ‌: « لا صیام لمن عصی الامام و لا صیام لعبد ابق حتی یرجع و لا صیام لامراة ناشزة حتی تتوب و لاصیام لولد عاق حتی یبر »

ترجمه : «روزه این افراد کامل نیست : کسی که امام (رهبر) را نافرمانی کند، بنده فراری تا زمانی که برگردد، زنی که اطاعت‏شوهر نکرده تا اینکه توبه کند، فرزندی که نافرمان شده تا اینکه فرمانبردار شود. »

و حال شاید یک سوال برای اُمت اسلامی پیش بیاید و آن سوال این باشد که چه زمانی التزام به امام (رهبر) معنا پیدا می کند تا با توجه به حدیث فوق دجار نافرمانی نشده و روزه ی خود را کامل و صحیح بگیریم؟

جواب این سوال را می توان از جدیدترین استفتایی که از امام خامنه ای (حفظه الله) شده استخراج کرد که آن استفتاء بدین شرح بود:

استفتاء: « خواهشمند است در خصوص «التزام به ولایت فقیه» توضیح دهید؛ به عبارت دیگر چگونه باید عمل نماییم تا بدانیم که به جانشین بر حق آقا امام زمان (عج) اعتقاد و التزام کامل داریم؟ »

در جواب به استفتاء امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند : « ولایت فقیه به معنای حاکمیت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌ای است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) که همان ولایت رسول الله (صلی الله علیه وآله) می‌‌باشد و همین که از دستورات حکومتی ولی امر مسلمین اطاعت کنید نشانگر التزام کامل به آن است. »

در حال حاضر نا فرمانی نکردن از امام همان اطاعت از دستورات حکومتی ولی امر مسلمین است که در جواب به استفتاء نیز به آن اشاره شد.

  روزه ی مقبول = کسی که امام را نافرمانی نکند


برچسب‌ها:
 

پنج شنبه 89/7/22

 

<      1   2   3   4   5   >>   >
مطالب گذشته
حرف اول ....حرف آخر
اهمیت و مراتب ولایت پذیری
دانلود کتاب پاسخ به شبهات رایج ولایت فقیه
نرم افزار مجموعه ای از کتب استاد مصباح یزدی
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
شبهات مشروعیت و ادله ولایت فقیه
قطر، سعودی و طالبان، مثلث تهدید تروریستی در سال 2012
شانعلی استون: درود بر آیت الله خامنهای
[عناوین آرشیوشده]




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
لینک دوستان


آمار وبلاگ


      POWERED BY SALEHON.IR

تمامی حقوق مطالب و محتوا برای velayatclip محفوظ میباشد || طراح قالب ملودیوس || ویرایش قالب : صالحون